Da var jeg endelig(vil jeg påstå) tilbake igjen med drøssevis av snacks!
I 24onoff durer vi på som alltid. Om det ikke er nye landingssider hver gang dere ser ansiktet mitt, så kan jeg hvertfall alltid garantere nyheter, og denne ganger er ingen unntak. Så la oss ta en titt!
1. Raskere timeregistrering
De mest vanlige tilbakemeldingene vi har fått fra brukerne våre er at det er litt tungvindt å føre timer. Mer spesifikt er det alt for mye scrolling involvert. For å angripe dette har vi gjort langt flere av tingene i systemet søkbare, blant annet kunder og prosjekter. Samtidig har vi gjort det mulig å skrive inn, ved valg av timer og minutter, i stedet for at du må scrolle for å velge dette.
2. Lønnsarter i 24onoff
Rett som det er kommer dere med tilbakemelding om savn av funksjonalitet det er helt logisk at vi skal ha, men som at vi av en eller annen grunn ikke har. En av disse tingene er lønnsarter. Så vår eminente produktutvikler kastet seg rundt, og leverte denne funksjonaliteten på rekordtid.
Så hvis du bruker timelister fra 24onoff som lønnsgrunnlag for dine ansatte, vil dette by på en revolusjon i din arbeidsdag. Prøv det. Du vil ikke angre!
3. Integrasjon med Visma Lønn
Avslutningsvis vil jeg ENDELIG introdusere ett av mine hjertebarn, nemlig integrasjon mot Visma Lønn. I stedet for å lage nettsider, har jeg den siste tiden løpt rundt som en tulling for å bli bedre kjent med dere og de systemene dere bruker. Dette er selvfølgelig ikke gjort bare fordi jeg liker å løpe, men fordi jeg har laget en prioriteringsliste over hvilke systemer vi skal integrere mot. Visma Lønn var i første rekke, men jeg lover dere at flere er på vei, og jeg gleder meg til å fortelle om hver og en av de så fort de blir lansert.
4. Endret logikk ved filtrering av rapport
For de av dere som har vært brukere av oss lenge har dere nok blitt vandt til dette vinduet når dere skal hente ut en rapport:
Bare de siste månedene har jeg mistet tellingen over hvor mange som har kontaktet meg fordi de ikke skjønner hvorfor enkelte kolonner ikke er synlige, og hvorfor kolonner som er skjult i timelisten ikke også er skjult i rapportene.
Vi tok til oss kritikken, og har skrapet hele vinduet og erstattet det med nettopp det dere har bedt oss om:
Det som vises i timelisten er det som kommer i rapporten.
Så enkelt er det. Så hvis du har utfordringer med den nye logikken; ta kontakt så skal jeg hjelpe deg!
Det runder av det hele for denne gang!
Er du fornøyd med endringene vi har gjort, eller er du bare frustrert?
Gi oss ris/ros i kommentarfeltet under, så snakkes vi der!