
Hvor ofte har du ikke satt deg ned for gjøre unna litt kontorarbeid, bare for å bli møtt med hull i ukene hvor ansatte har glemt å føre timer?
Hvis svaret er aldri, ja da er hatten min av for deg og dine ansatte. Hvis svaret er mer enn én, så har vi en gladnyhet til deg!
«Har du glemt å føre timer i dag?»
Nå har vi lansert en etterlengtet ekstrafunksjon i vår timeregistrering app som forhåpentligvis vil redusere behovet for frusterende telefonsamtaler til glemsomme ansatte, og samtidig bidra til mer nøyaktige timelister og bedre prosjektkontroll.
Hver ukedag (man-fre) klokken 19 sjekker appen om det har blitt registrert timer den dagen. Hvis dagen er tom vil du få en liten beskjed på låsskjermen som åpner appen hvis du trykker på den. Enkelt og greit!
Tydelig økning i daglige registreringer
Allerede etter første uke kunne vi se 17% økning i antall registreringer etter at varselet blir sendt ut.
Det blir spennende å følge med videre når vi får mer data over en lengre periode, men det ser veldig lovende ut så langt.

Kan slås av
Ønsker du ikke å motta daglige påminnelser? Ikke noe problem!
Hvis du har ferie en periode, ikke har behov for å registrere timer hver dag, eller rett og slett ikke ønsker å bli minnet på hvor glemsom du er, så kan du enkelt slå av påminnelsene via «Innstillinger» i appen.
Oppdater appen nå
Oppdateringen er live for både Android og iOS, så gå inn på din app-butikk nå for å få tilgang til daglige påminnelser, i tillegg til små sikkerhets- og ytelsesforbedringer vi har utført «under panseret».
Som alltid er det bare å ta kontakt på chat, e-post eller telefon hvis det er noe vi kan hjelpe deg med, eller hvis du har forslag til nye funksjoner du ønsker å se i 24onoff.
Har du ikke 24onoff-konto?
Det er det veldig lett å gjøre noe med. 24onoff er nemlig gratis å prøve i 14 dager med alle ansatte, helt uforpliktende.
Les mer om oss og start din prøveperiode nå på 24onoff.no
