Innkjøpsavtaler – Slik kutter du opptil 20 prosent

Slik får du bedre innkjøpsavtaler
Bedre innkjøpsavtaler gir bedre priser til dine kunder og økt lønnsomhet til bedriften.

Nå tenker du sikkert: «20% rimeligere innkjøpsavtaler?! Særlig.»

Men hvis du tenker deg om, så gir det mening.

Når reforhandlet du dine innkjøpsavtaler sist? Hvor ofte sjekker du priser fra andre grossister? Tror du du får samme pris som 50 bedrifter som står samlet?

Det første vi skal gjøre er å understreke først som sist at dette ikke er et sponset innlegg.

Det er forståelig at tanken streifer deg når du leser videre, men vår entusiasme for denne leverandøren/tjenesten stammer kun fra hvor mye tid og penger de kan spare for håndverkere når det kommer til innkjøpsavtaler.

Innkjøpssjefen AS (IKS) dukket nylig opp på radaren vår, og etter en liten dialog med deres kontaktperson, Øyvind Warhuus, innså vi raskt at dette var en mulighet vi bare måtte dele med dere (vi fikk også ordnet et unikt tilbud til våre lesere, som du finner lenger ned – Klikk her for å se tilbudet).

Historier fra fornøyde kunder tilsier at det faktisk er så bra som det høres ut:

- Vi fant ut at vi kunne redusere prisene veldig mye. Etter å ha begynt å bruke IKS sparer vi ca. 20% på innkjøpene våre. Det er ekstremt mye.
Borgar Lindhjem
Prosjektleder og eier av boligleverandøren Losholt AS

De hadde til og med en fornøyd kunde som endte opp med å sende en anbefaling på e-post til hele mottakerlisten fordi tilbudet var så bra. 

Slike historier hører sjeldenheten til, så her er det tydeligvis penger å spare. 

Enkel matte

Når man samler flere og fremforhandler avtaler basert på større volum, så kan man også presse ned prisene i større grad enn en ensom håndverksbedrift får til. 

Innkjøpssjefen finner ikke opp hjulet på nytt, men de har heller tilpasset hjulet for håndverkere.

Resultatet er at «god fot»-avtalene du har med dine grossister blir dyre til sammenligning.

Du slipper å gjøre noe

Foruten de rimeligere innkjøpene, er kanskje det beste med Innkjøpssjefen at de gjør alt for deg.

De færreste har tid og ressurser til å stadig sjekke opp og prute på priser, og ender ofte opp med gamle avtaler som bare turer og går, og ikke blir reforhandlet.

I en bransje preget av lave marginer og stort antall konkurser, er det kritisk viktig å spare inn hvor man kan.

» Les også: Hvorfor håndverkere går konkurs – og hvordan de kan unngå det

Innkjøpssjefen presenterer og aktiverer ferdigforhandlede avtaler for deg, så du alltid har de beste prisene. Det kommer både bedriften og kundene til gode.

– Vi har økt lønnsomheten betraktelig etter å ha begynt å bruke Innkjøpssjefen. Nå har vi noen som gjør jobben med å presse priser for oss.
Borgar Lindhjem
Prosjektleder og eier av boligleverandøren Losholt AS

Det koster ingenting å prøve

Det er selvfølgelig viktig å teste vannet før du hopper uti. 

Når du tar kontakt med Innkjøpssjefen får du en uforpliktende og kostnadsfri analyse av dine varekostnader og innkjøpsavtaler, og de viser deg hvor mye du kan spare på hver enkelt.

Med hundretusener å spare, synes vi det er verdt et forsøk.

Første året gratis til de 10 første

Så over til tilbudet, og igjen: Dette er ikke et sponset innlegg. 

Vi (24onoff) tjener ingenting på dette. Vi ønsker bare å opplyse våre lesere om gode tilbud de kanskje ikke visste om, som de kan spare penger på.

Sammen med Øyvind ble vi enige om å kjøre et unikt tilbud til våre lesere:

  1. Første året gratis til de 10 første som tar kontakt via vårt skjema. 
  2. Hvis du ikke er blant de 10 første, så får du fortsatt 20% rabatt på årsprisen. 
Så skynd deg og meld deg på for en gratis og uforpliktende analyse av dine varekjøp og innkjøpsavtaler. 
 

I beste fall kan du spare 20% av alle innkjøp uten å betale en krone for tjenesten.

Ja, det høres for godt ut til å være sant, men alle regler har et bekreftende unntak, og du taper absolutt ingenting på å prøve.

PS! Dine kontaktdetaljer blir ikke lagret eller brukt til andre formål. 

PS! Dine kontaktdetaljer blir ikke lagret eller brukt til andre formål.