
– Jeg har prøvd ut mange forskjellige systemer. 24onoff er helt klart det beste hittil, sier erfaren IT-ekspert.
Vibeke Schackt har i en årrekke jobbet som selvstendig konsulent i IT-bransjen og har spesialisert seg på IT-støtte, drift og support til store advokatfirmaer:
– Blant annet driver jeg support og drift av et omfattende CRM-system for et av landets største advokatfirmaer. I tillegg har jeg mange andre kunder å holde styr på. I min arbeidsdag er det mange mailer og telefoner som går frem og tilbake. 24onoff står åpen på skjermen hele dagen. Timeregistrering og stoppeklokke er funksjoner jeg bruker hyppig. Ellers bruker jeg løsningen både på ipad og telefon, forteller IT-konsulenten.
Appen «satt» med en gang
Schackt forteller at hun har trålet seg gjennom mange løsninger. De fleste er etter hennes mening alt for tungrodde å komme i gang med, forteller hun:
– Jeg trenger et enkelt system. Mange løsninger på markedet krever at du må bruke alt for mye mye tid på å registerere alskens informasjon og forhåndsdefinere en rekke funksjoner. Det er unødvendig. Med 24onoff så var det bare «klikk, klikk» så var jeg der. Jeg fant løsningen mens satt og så på TV og lekte meg meg med iphonen. Appen, «satt» med en gang, sier Schackt.
– Alt går raskt
– Systemet fungerer som det skal. Stoppeklokken brukes som sagt hyppig. Jeg setter også pris på at jeg enkelt kan sortere på kunder i excel og kjøre informasjonen ut som PDF-filer. Alt går raskt. Jeg er kort sagt veldig fornøyd, sier IT-konsulenten, og legger til at yrket hennes gjør at hun nok vurderer funksjonalitet og brukervennlighet med et over gjennomsnittet kritisk blikk:
– Jeg jobber mye med testing og er på evig jakt etter bugs. Derfor skal jeg nok komme med noen innspill til hvordan 24onoff kan bli enda bedre fremover, avslutter IT-konsulenten.