Vi i 24onoff har sett oss lei på dataprogrammer og webløsninger som ikke forenkler arbeidsdagen, men heller kompliserer den.
Nå tar vi et oppgjør for at flere må gå bort fra etableringsgebyrer, oppstartskostnader, vanskelige prøveperioder med skriftlig søknad og lignende.

Vi mener at webløsninger med respekt for både kunder og med tiltro til sitt eget produkt bør være åpent for alle å kunne prøve gratis. Man skal heller ikke lure kundene til å betale dyre oppstartskostnader for tilpasninger som i utgangspunktet burde vært gratis.
Hvordan skal en liten snekkerbedrift kunne gå til innkjøp av et CRM-system som koster 200.000 kroner bare for å komme i gang? Og hva om kunden etterpå er misfornøyd? Man kan jo da ikke bruke 200.000 på neste CRM-system. Man bindes opp, og blir fanget som kunde.
Vi har ingenting å skjule
Hos oss i 24onoff opererer vi etter en åpen og tilgjengelig løsning.
Her kan alle registrere seg en prøveversjon kostnadsfritt og uten forpliktelser, fordi vi er så trygge på vår løsning. Er man ikke tilfreds med løsningen så er man ikke bundet opp til noe, da kan kunden gå videre og prøve et annet system. Man skal til og med kunne benytte seg ubegrenset av vår support på telefon, e-post eller chat, helt uten kostnader.
Vi har ikke etableringsgebyr eller oppstartskostnader. Vi skal ikke komplisere noe for kundene. Vi skal ikke binde kunden til noe som helst.
Hos oss betaler kundene for de brukerne de trenger. Ikke noe mer. 60 kroner per bruker per måned. Enkelt og greit, og ikke minst billig.
For vi vil bare ha de kundene som vil bruke oss, vi er ikke her for å lure noen. Vi mener mange har mye å lære av oss.
– Med vennlig hilsen, 24onoff-teamet.